• Carpetright Apeldoorn Carpetright Apeldoorn Carpetright Apeldoorn

    Carpetright Apeldoorn

 

Wij maken ons HART voor Gelderse ondernemers. Daarom bieden we hen graag extra zichtbaarheid, gratis en voor niks. Vandaag in de spotlight: Carpetright Apeldoorn.

Michiel Ester over Carpetright Apeldoorn:“Bij Carpetright vinden we het belangrijk om jou te begeleiden en goed te adviseren bij het vinden van de perfecte vloer en/of raamdecoratie. We bieden daarom een dienstverlening die zich met name richt op het stap-voor-stap begeleiden tijdens het aankoopproces. Van oriëntatie tot realisatie denken we graag met je mee, over alle mogelijkheden binnen jouw woonwensen en verwachtingen.

Dit alles zodat je een weloverwogen keuze kunt maken die aansluit op jouw verwachtingen en woonwensen. Ook kunnen we zorgdragen voor de plaatsing van jouw nieuwe vloer en/of raamdecoratie. Daarbij komen we kosteloos op locatie langs om de exacte maten op te nemen en de situatie te beoordelen. Zo weet je zeker dat op de dag van de plaatsing optimaal resultaat wordt gerealiseerd.”

Wat onderscheidt het bedrijf van anderen?
“Onze allernieuwste winkel in Apeldoorn (Het Rietveld) is een prachtig voorbeeld hoe interieur, styling en verschillende vloeren samenkomen. Onze deskundige adviseurs staan klaar om u te ontvangen. We onderscheiden ons van andere retailers door onze prachtige online en fysieke winkels en door het advies aan huis. Waardoor het nog makkelijker wordt om veranderingen aan huis te verwezenlijken.”

Lees verder na de afbeelding ...

Waarom doen jullie wat jullie doen?
“Mijn passie is om klanten te ontzorgen. Om ze het gevoel te geven dat alle zorgen uit handen genomen worden. En ze te voorzien van een advies waar ze nog jaren met plezier aan terugdenken.”

Waar kunnen we het bedrijf vinden?
“Je ziet ons op Facebook, Instagram, LinkedIn, tv en radio. Ook hebben we 91 fysieke winkels in Nederland.”

Wat is de connectie met Omroep Gelderland?
“We kennen Omroep Gelderland Reclame via accountmanager Anita Brink en BNI Orion.”

Heeft de coronacrisis het bedrijf beïnvloed?
“De coronacrisis heeft onze manier van verkopen en adviseren veranderd, naar een meer persoonsgerichte verkoop. Tijdens de lockdown bezochten we klanten thuis, nu kunnen we klanten inmiddels wel weer in de winkel ontvangen. Op afspraak werken heeft voor ons een positief effect. Klanten komen nu veel meer gericht naar onze winkel en worden persoonlijk rondgeleid.”

*Afbeeldingen: Carpetright Apeldoorn

  • Deel dit artikel
Deze website gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op deze website. Lees meer